-->

Friday 15 February 2019

Ultimate Guideline For S.M.A.R.T Goals





''Sekalung budi segala pekerti, 
menyanjung tinggi harapan hati,menjemput cahaya dikala sunyi,pedoman jati si pujangga bumi.''


Alhamdulillah sudah hampir setahun GoldSetting Asia menjadi sebuah modul pembelajaran dan tahun ini ia bukanlah sekadr modul sahaja. Kami di GoldSetting Asia akan menaskahkan modul kepada buku dan dengan itu, maka, terhasillah naskah ini.

Dengan SMART Goals Worksheet ini, anda tidak memerlukan SMARTER, SMARTKEY kerana hanya dengan penerangan dan kuliah 14  hari ini, anda mampu merangka impian anda dan mempercepatkan prosesnya.

Semakin banyak kita tahu, semakin kita akan sesat sekiranya kita tidak fokus! Ebook dan kuliah 14 hari ini akan membuatkan anda fokus kepada apa yang ingin anda mahukan dalam kehidupan. Sesungguhnya tawaran ebook dan kuliah 14 hari ini, adalah sesuatu yang tidak masuk akal.

Tunggu apa lagi?
Dapatkan ebook percuma ini sekarang!!

Ultimate Guideline For S.M.A.R.T Goals

Untuk dapatkan 'worksheet' ini, sila isi borang dibawah:

online digital training provider for sales, digital marketing and peak performance training. Plus, you can make money with us too..

0 comments:

Contact

Send Us An Email

Address

Contact Info

We all in this together! Be the brand your target market longing for. Become the brand you want to be with smarter & stronger marketing foundation for big things! Be part of us!

Address:

Success Cubic, 9-1A, Jalan Keluli AP7/AP, Taman Perindustrian Bukit Raja Selatan, 40000 Shah Alam, Selangor, Malaysia.

Phone:

+6013 4643 436

Email:

goldsetting.asia@gmail.com